15 במרץ 2010

פגישה מחודשת עם הילד הפנימי

אני עומדת לשתף אתכם בתהליך, שאני יודעת מה אעשה בו,אך איני יודעת לאן הוא יוביל.
בגדול זוהי פגישה מחודשת שאני מבקשת לעשות עם הילדה הפנימית שבי:
להביט בה ,
להכיר אותה,
לנסות להבין אותה על סמך זכרוני ועל סמך חווית הצפיה,
לאמץ אותה אל ליבי,
לאהוב אותה בשל היותה מי שהיא,
ומכאן ...
ה כ ל   פ ת ו ח !

אומרים כי תהליך קבלה זה, של עצמך, מגביר את שמחת החיים, מגביר את תחושת הקלילות,
מגביר את האהבה העצמית ובכך מאפשר פתח לאהבת הזולת, חמלה, הבנה וקבלה.

אז החלטתי להתחיל בדרך משלי, מתוך התמונות.

למען האמת, יום אחד כשעשיתי סדר, אחזתי באלבומים ונפלה לה תמונה שלי.
הבטתי בה
ופתאום חשתי את החיבור וההבנה אל דמות הילדה הזו.
היה זה רגע קדוש ועוצמתי. משהו פנימי זע בתוכי.
באותו רגע הבנתי, כמה לא הייתי מחוברת לדמות הזו וכמה טעיתי בהערכתי אליה.

הרגע חלף ומאז חיפשתי לשוב ולחוש את החיבור העוצמתי, מלא הרגש והאהבה.

"כל דבר בעיתו"
חלפו כשנתיים וכנראה הגיע הרגע הנכון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה